środa, 30 grudnia 2015

Nowy pomysł na bloga + 2 etap zadań sylwestrowych!

Siemka,

Wczoraj wieczorem wpadłam na pomysł odnośnie postów na blogu.
Chciałam żeby ten blog był taki inny od wszystkich, a wy żebyście mieli coś z tego, że go czytacie :)
Dlatego też postanowiłam zrobić tu takiego bloga z konkursami.
O co dokładnie chodzi?
Poniżej zamieszczam grafik z postami przy, którym wszystko wyjaśnię.


Grafik:

1. Poniedziałek - HoN - Tradycyjny Hot or Not z tym, że zawsze oceniam 3 looki, a potem rozdaję nagrody według uzyskanych punktów.
2. Wtorek -  Z wizytą u... - Zasada ta sama z jednym szczegółem: Tym razem oceniam pokoje.
3. Środa - Czas na Artbooks - Identyczna reguła co w powyższych seriach, ale zajmiemy się oceną Artbooków.
4. Czwartek - Nowy motyw! - W tej serii odbiegamy od konkursów i zajmujemy się przeglądem najnowszego konkursu.
5. Piątek - Ploteczki z MSP - Ponownie nic związanego z konkursami. Seria wprowadzona żeby nie było nudno. Ukażą się w niej najnowsze wieści o tym co dzieje się w danym czasie na MSP.
6. Sobota - Profile pod lupą. - I wracamy do konkursów. Zasada oczywiście ta sama co w innych konkursach, ale opisuję profile Ms.
7. Niedziela - Cotygodniowy konkurs - I na koniec tygodnia zawsze będzie się odbywał większy konkurs, a co za tym idzie będą też większe nagrody. Zasady będą różne, tak samo jak nagrody. Wyniki z konkursu będą pojawiać się w następną niedzielę.

Nagrody do serii:
- Hon
- Z wizytą u...
- Czas na Artbooks
- Profile pod lupą.

1. miejsce - Prezent z listy życzeń, obejrzenie 5 filmów, autograf.
2. miejsce - Obejrzenie 5 filmów, autograf.
3. miejsce - Obejrzenie 5 filmów.

Nagrody nie są zbyt duże, a to dlatego, że można je zdobyć w bardzo łatwy sposób: Wystarczy zgłosić się do jednej z serii ;)

W komentarzach lub na moim profilu na MSP: patiana2 możecie zgłaszać się do serii.

No i dzisiaj pojawił się drugie etap zadań sylwestrowych! Niestety nie wrzucę wam screena z nagrodą bo sama jej jeszcze nie zdobyłam ;d

Mam nadzieję, że taki obrót sprawy wam się podobał i do zobaczenia!
Ps. Dzisiaj nie będzie postu z motywem, bo tym razem ukazał się we wtorek :D
Do zobaczenia!
~Pati ;3

6 komentarzy:

  1. Ja zgłaszam się do Hot or Not! :) Nick dobrze znasz - Emi Caffe. Zapisz mnie też do oceniania profili i pokoju (muszę tylko zmienić kolor ściany). xD

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Zgłaszam się do wszystkich konkursów! (bo czemu nie, i tak każdego nie wygram xD). Chętnie wezmę udział :3 Raperka280

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S Jakby co to mogę nawet pomóc trochę z nagrodami ^^, czyli zasponsorować jakiś prezent, czy dać ileś tam grafów, czy obejrzeć parę filmów. ((:

    OdpowiedzUsuń
  4. Super konkursy!Jak już Tobie napisałam na MSP zgłaszam się do Hot or Not :D.
    Jeśli chodzi o zadania sylwestrowe już nie mogłam się doczekać!Od razu kiedy weszłam na MSP zabrałam się za nie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe pomysły :)
    Jestem pewna, że wszystkim się spodobają :)
    Ogólnie to masz wspaniałego bloga ♡

    OdpowiedzUsuń