wtorek, 21 lipca 2015

Jakie zdanie o MSP ma Nonsensopedia? :D

Hej,

A więc dzisiaj witam was w poście w którym pokażę wam co na Nonsensopedii jest napisane o msp.
Na temat natknęłam się przez przypadek przeglądając wujka Google xD
No to zaczynajmy!

Jakby ktoś nie wiedział Nonsensopedia jest tzw. polską encyklopedią humoru.



Jak widzicie na tym screenie zamieszczona jest tam kategoria społeczność, która dzieli się na grupy.
Szczerze mówiąc czytając to uśmiałam się do łez. Niby miało być to napisane humorystycznie, jednak osoba, która to napisała, umieściła w tym wpisie samą prawdę, która jest nieco śmieszna, prawda? :D


Natomiast na tym screenie znajduje się opis gier i tu również napisana jest najzwyczajniejsza prawda. Ubierz się jest grą "na znajomości" lub "masz najmniej punktów to Cię wybiorę". W zwariowanych kartach zawsze wygrywa najgłupsza odpowiedź, a quizie są błędy.


No i filmy: ta gra jest tak na prawdę oparta głównie na tworzeniu filmów, tymczasem więcej użytkowników nie tworzy zwykłych filmów fabularnych, a sekundówki co tak na prawdę zmieniło sens tej gry.


Artbooki: Tak na prawdę teraz coraz trudniej jest stworzyć fajny, a zarazem nie skopiowany artbook, ale nawet gdyby się taki stworzyło nie możemy liczyć na pewne 50 tysięcy love it pod nim, bo to zależy też od znajomości...


Cisza nocna, czyli coś czego nie lubi chyba bardzo duża część użytkowników. Jedyne co moderatorzy wprowadzili w związku z nią to to, że od tegorocznych wakacji rozpoczyna się od 1-2 w nocy. No i przyszedł czas na nasze kochane kratki... Chyba każdy wie o co chodzi, więc nie będę tego komentować. Bonnie i zwierzaki. I tutaj uważam, że autor wpisu ma rację tylko w połowie. Ceny bonnie są bardzo przesadzone, ale nie chodzi tutaj o "szpan na kasę" tylko o love it w pokoju...


Looks - chyba każdy wie o co chodzi. Design Studio - moim zdaniem jest to bez sensu, no ale jak kto uważa... Kluby - i tak się nikt do nich nie zapisuje, a tworzone są tylko dla szpanu lub avards... Zdjęcia - I tutaj zgodzę się z autorem. W regulaminie MSP pisze, że nie wolno podawać swojego imienia, ale za to zdjęcie można wstawić, tak? Księga gości - spamy, spamy, hejty...


Tutaj już mamy więcej kategorii, a są nimi: Chat - tutaj jest wspomnienie o naszych "kochanych" kratkach. -,- Forum - i tutaj ma miejsce największa fala hejtów oraz tzw. króloffe i konta trolle. VIP - Tutaj chyba wszystko jest wyraźnie opisane, nie ma potrzeby dodawania tu mojego komentarza. Bany - to co najbardziej gnębi użytkowników. Bany za nic są spotykane coraz częściej, a ostatnio dowiedziałam się, że moja koleżanka dostała bana na 1000 dni, jednak o tym w kolejnym poście.
Przypisy - Jakby ktoś nie widział, pisze tam: "W końcu moderatorzy muszą mieć na chleb i nowe Audi". Mimo wszystko roześmiałam się, choć nie wiem czy była to dobra reakcja. Tak na prawdę moderatorzy zdzierają z nas coraz więcej pieniędzy, a sami "toną w forsie".

Podsumowując:

Na nonsensopedii można się pośmiać nie tylko z zawartego tekstu, ale z siebie. Zawarta jest tam też niestety, a może stety prawda, która powinna otworzyć użytkownikom oczy na tą grę. Chciałabym również powiedzieć, żebyście nie traktowali tej strony na poważnie, ponieważ jest ona tworzona w celu humorystycznym.

Mam nadzieję, że post wam się spodobał i zapraszam do komentowania. :)
Pozdrawiam!
~Pati ;3


6 komentarzy:

  1. Heh :D Fajny post. :) ~ Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    W niektórych momentach sama się uśmiechnęłam, dobre he he. :-D
    Btw. Zawsze lepiej żartować, niż chorować! ;-)

    Pozdrawiam cieplutko, Sonianet

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze bardzo prawdziwe ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta nonsensopedia to jednak fajna rzecz ;D A w ogóle to słowo "nonsensopedia" chciałam uzupełnić "x" bo bałam się, że mi zakratkuje XDDDD Albo mam paranoję lub jestem uzależniona od MSP XD Ale to już nieważne XD Post jest super! Zawsze znajdziesz jakiś temat, którym ciekawie się z nami podzielisz :D Czekam na więcej! ~movielala50

    OdpowiedzUsuń
  5. Hue hue ;D Fajnie, że zrobiłaś post o tym. ~donata13

    OdpowiedzUsuń
  6. Hue hue ;D Fajnie, że zrobiłaś post o tym. ~donata13

    OdpowiedzUsuń