wtorek, 14 lipca 2015

Wywiady #2 (Morts Vivants)

Hej,

A więc w tym wieczornym poście mam dla was kolejny post z wywiadów. Tym razem udzieliła nam go użytkowniczka Morts Vivants, która również prowadzi swojego bloga: morcejna.blogspot.com na którego was serdecznie zapraszam ;)
A teraz już nie przedłużając przejdźmy do pytań:

JA będę oznaczana jako: J
A Morts jako: M

J: W jaki sposób zdobyłaś 31 lvl?
M: Pomagali mi przyjaciele. Na początku wymieniałam się oglądaniem filmów oraz sama od siebie jak jeszcze miałam mało przyjaciół obejrzałam wszystkim po kilka filmów. Oni to zapamiętali i pomogli mi.
J: Co nakłoniło cię do prowadzenia bloga o MSP?
M: Byłam zawiedziona poziomem innych blogów, nie mogłam niczego konkretnego się z nich dowiedzieć, a jestem człowiekiem, który gdy widzi, że coś na co narzeka może zmienić to to zmienia, aby już nie narzekać. :D Uznałam, że mogę założyć bloga, a przy okazji podszkolę się w pisaniu. Nie spodziewałam się wielkiego sukcesu, ale kiedy przyszli pierwsi fani bloga i stali czytelnicy to rozpoczęłam go reklamować.
J: Dlaczego codziennie logujesz się na MSP?
M: Nie loguję się codziennie. :D Miałam nawet dwie przerwy w których nie logowałam się wcale i miałam gdzieś tą grę. Od września do połowy grudnia oraz do ostatnich dni czerwca. Wtedy też blog był zawieszony (i niestety stracił na popularności.
J: Czy poznałaś tutaj jakiś przyjaciół?
M: Tak, oczywiście - przede wszystkim moją kochaną Ambrosse oraz inne cudowne osoby jak (pozwolę sobie nie napisać ich nicków a po prostu to jak ja ich nazywam) Rekinek, Loli, Jagienka, Nadia, Basia czy Maja.
J: Co sądzisz o kupowaniu członkostwa VIP?
M: Gra musi jakoś zarabiać, a gdyby nie VIP to nie istniałaby. VIP był od zawsze, jest i będzie, a wcale nie trzeba go koniecznie kupować, można grać bez niego.
J: W jaki sposób twój blog zdobył popularność?
M: Jest dosyć oryginalny, reklamowałam go na forum i i w ctr, poprosiłam przyjaciół o pomoc w reklamowaniu, czytelnicy przyszli sami.
J: Co zmieniłabyś na MSP?
M: Dodałabym wersję "roboczą", w której nie ma tej mulącej grafiki, jest stary, prosty wygląd oraz nie ma opcji chatu - taka, w której robienie filmów nie laguje. Po drugie, zmieniłabym polskich moderatorów na jakieś milsze osoby, bo w innych wersjach językowych modzi są okej, a u nas trochę niezbyt :x Po trzeci, dodałabym u góry na forum wielkimi literami kilka zdań o poszanowaniu innego zdania i tak dalej, chociaż nie wiem czy to by dało wiele, bo jak ktoś jest niewychowany to kilka literek na forum go nie zmieni...
J: Czego na MSP nie lubisz?
M; Osób, które myślą, że jak będą chamskie/wredne to będą "fajne" - to nie działa tak. W życiu łatwo być nie miłym, a cała sztuka polega na tym, aby wobec innych ludzi być pozytywnym, a nie na odwrót.
J: Powiedziałaś rodzicom, że prowadzisz bloga?
M; Nie powiedziałam, mój tata wie tylko o tym, że będę dostawać pewne kwoty pieniężne za reklamy.
J: Co sądzisz o cenach ubrań w sklepie?
M; Trochę podrożały, szkoda. Najwidoczniej chcą nas zachęcić do kupowania większej ilości VIPów.
J: Korzystasz z forum?
M; No jasne.
J: Ile czasu dziennie spędzasz na MSP?
M; Nie wiem, kartę mam otwartą czasem kilka godzin, ale to, że jestem "online" ni oznacza, że jestem naprawdę, zazwyczaj wtedy w ogóle robię co innego. Tak na serio to spędzam na MSP maks 4 godziny, z przerwami oczywiście.
J: Bierzesz udział w tygodniowych konkursach?
M: Czasem, niestety skleroza nie boli i po prostu często zapominam zgłosić looka / artbooka / pokój do konkursu.
J: Chcesz kogoś pozdrowić?
M; Chciałabym pozdrowić Ambrosse, Narcyza, Loli, Yurisę, Nadiakas, basiuurek, stille vann, Anternota i celyne.
J: Dzięki za wywiad ;)
M: Również dziękuję :)

Jak wam się podobał wywiad? ;D
Piszcie w komentarzach kogo chcielibyście w kolejnym wywiadzie lub sami się zgłaszajcie. ;)
Pozdrawiam!
~Pati ;3
_____________

Zapraszam na bloga MORTS: morcejna.blogspot.com


5 komentarzy:

  1. Też robiłam kiedyś wywiad z morts vivants. :D ~ Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wywiad!:) kasia@mus2

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wywiad! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!
    Opiszę jednym słowem: Rewelacja! ;-)
    Na pewno odwiedzę bloga Morts Vivants i coś czuję, że nie pożałuję.
    Btw. Myślę, że warto by przeprowadzić wywiad z naszą ANNIIĄ! Jest to niezwykle ciepła i serdeczna osoba :-)

    Pozdrawiam cieplutko, Sonianet

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Oby więcej wywiadów!
    ~maselko120
    http://gimba-z-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń