środa, 1 lipca 2015

Przeglądamy forum! ^^

Siemanko! :D

Dzisiaj podczas przeglądania forum, wpadłam na pomysł, że fajnie byłoby zrobić jakąś serię związaną z forum ;3
Dlatego wymyśliłam takie kategorie:
- Najciekawsza gra;
- Najdziwniejszy post;
- Interesująca oferta;
- Najfajniejsza ankieta;

Mam nadzieję, że pomysł wam się spodobał. :) A  teraz przejdźmy do sedna:

Na pierwszy rzut pójdzie "Najciekawsza gra"
Jest to gra pt. "Jesteś chipsem." :D
Chodzi w niej o to, że piszemy jakie jedzenie przypomina osoba wyżej. Nie widziałam wcześniej takiej gry, więc myślę, że zasługuje na ten tytuł. :)
A.. Jeszcze jedno: Temat ten wymyśliła użytkowniczka Laura2468900
A tutaj screen tematu:


No to teraz "Najdziwniejszy post" :
Nosi tytuł "  12 + tylko dla facetów" xD
Autorem tego tematu jest chris2015.
Założyciel chciał aby w jego temacie chłopaki pisali swoje problemy xD i sobie nawzajem pomagali je rozwiązywać. Jednak nie wszystko poszło tak jak chciał.
 Z resztą sami zobaczcie:

Okej, a więc czas na kolejną kategorię: :)
A jest nią "Interesująca oferta"
Tym razem jest to post od znanej użytkowniczki arli.
W tym poście pisze, że powraca po przerwie i w zamian za obejrzenie jej nowego filmu przyjmuje do znajomych oraz dla najciekawszych komentarzy rozdaje prezenty.
Nie ma co się tutaj dużo rozpisywać więc dam wam jeszcze tylko screena z dokładną treścią:



No i już ostatnia kategoria, czyli "Najfajniejsza ankieta":
Ankieta nosi tytuł "Gdzie będziesz spędzać wakacje?" Temat trochę oklepany, ale jest ankieta jest najsensowniejsza i najestetyczniej wykonana.
Autorką jest #Julciag.
I na koniec screen:



Ode mnie to już tyle, życzę wam miłego wieczoru! ;*
~Pati

3 komentarze:

  1. Fajny post! :D Lubię takie o forum ^^. ~ Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pościk;) Hah,a ten drugi temat to mnie rozwala xd Był też taki sam temat ,tylko że do dziewczyn:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze lubiłam forumowe posty xD
    ~maselko120

    OdpowiedzUsuń