wtorek, 29 grudnia 2015

Na topie! #2 + Informacje ;)

Hej,

Jak pewnie się domyślacie postanowiłam (po raz kolejny) powrócić do pisania na tym blogu.
Moja przerwa spowodowana była tym, że chodzę teraz do gimnazjum, w związku z tym mam mega dużo nauki po lekcjach w domu, poza tym mam też korki z angielskiego i niemieckiego i treningi 3 razy w tygodniu... Na domiar złego, kiedy chciałam wrócić do pisania tutaj, mój laptop najzwyczajniej w świecie się zepsuł i dopiero teraz został naprawiony.
Dlaczego więc postanowiłam wrócić?
Zainspirowała mnie do tego moja dobra koleżanka z MSP Emka, którą pewnie kojarzycie z jej bloga.
Ona sama pisze posty w weekend, a na tygodniu tylko publikuje. Postanowiłam wziąć z niej przykład, bo pisanie sprawia mi przyjemność, jednak nie jestem pewna czy to wyjdzie.
Blog jest dla mnie tylko hobby, a moją pasją jest zdecydowanie piłka nożna, która stawiam zawsze na pierwszym miejscu ;) Dlatego też nie wiem co będzie kiedy na wiosnę zacznę grać w weekendy ligę. No ale... Pożyjemy zobaczymy!
Ostatnią informacją, którą chcę wam przekazać jest to, że dalej będę prowadzić tego bloga sama.
A teraz przejdźmy już do głównej części posta:
O! Jeszcze zanim zaczniemy powiem, że screeny do tego posta robione były jeszcze przed przerwą. Informacja dla dociekliwych, którzy zauważyli, że mam teraz inną twarz ;)
Po prostu nie chciałam żeby się zmarnowały.
A więc w dzisiejszym poście mam dla was serię tytułową.
Pod poprzednim postem movielala poprosiła mnie, abym zrobiła look ze stron 5 i 36. Żeby nie było za krótko, wybrałam sobie jeszcze stronę 15 i 20 :D
Zaczynajmy!

Strony 5 i 36:
Niestety zapomniałam o screenie strony 5...


Ubrania na tych stronach spodobały mi się i od początku wiedziałam jaki look wykonać:
Look:


Postawiłam tutaj na taki styl "skejta". Użyłam tutaj z pozoru eleganckich włosów, ale według mnie świetnie wyglądają też w tego typu stylizacjach. Do tego dodałam komplecik dla VIP oraz trampki pod kolor koszuli. Żeby nie było pusto na ramieniu moja MS ma tatuaż.
Look nie jest też drogi, bo to tylko 2400, jednak wymaga statusu VIP.

Strony 15 i 20:




Znalazło się tutaj dość dużo sukienek i eleganckich ubrań, natomiast byłą tylko jedna para butów. Długo zastanawiałam się nad stylizacją, jednak w końcu coś dobrałam:


Look jest całkiem ładny. Zmieniłabym jedynie buty. Zrobiłam go w klasycznych kolorach czerni i bieli. Blond kolor włosów wyglądał do tej stylizacji. Cena jest jeszcze niższa niż przy pierwszym looku i o ile się nie mylę nie jest dla osób z pakietem.

I to by było na tyle w tym pierwszym poście po powrocie!
Mam nadzieję, że się podobało!
Dobranoc ;3
~Pati

7 komentarzy:

  1. Ciekawe kompozycje i w porównaniu do teraźniejszych cen na msp, to nawet tanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! :D Drugi look mi się podoba, jednak zmieniłabym w nim buty i kolorystykę. Za to w pierwszym jakoś brakuje tego dodatku. c: Ale to już wina TOP. xD

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super looki, super post!
    ~M a j u $ k a
    ~Nate
    `TaZKtórąPisałaśXD

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne looki!Według mnie ładniejszy jest ten pierwszy.Czekam na nowe posty!
    córeczka tatusia555

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu!!!!! XD
    Super looki :D ~movielala50

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu!!!!! XD
    Super looki :D ~movielala50

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kompozycję!
    Nie obchodzi mnie że komuś się nie podoba..
    Bądź sobą nie słuchaj jak cie wyśmiewają jesteś super dziewczyna trzymaj się
    Pozdrawiam
    Z
    Kołobrzegu

    OdpowiedzUsuń