środa, 15 lipca 2015

Charles Proxy - O co właściwie z tym chodzi?

Hej, :)

A więc dzisiaj będzie trochę inny post niż zwykle. Mianowicie poruszymy dość poważną sprawę jaką jest program CHARLES PROXY.

Czym właściwie ten program jest?

Poszukując informacji na ten temat natrafiłam na taki artbook:


Dziewczyna, która go stworzyła pisze, "Charles" jest programem do tworzenia unikatów. Jednakże nie tylko. Dzięki niemu prawdopodobnie można doładować sobie konto sc, diamonds i fame oraz stworzyć sobie tzw. "Twarz obojniaka", a według niektórych dzięki niemu można zdobyć członkostwo VIP. Skąd o tym wiem? Otóż na YouTube jest o tym wiele filmików, które najprawdopodobniej nie są całkiem szczere. Mianowicie chodzi mi to, że autorka powyższego artbooka napisała też iż ów program ściąga ze sobą wirusa jakim jest koń trojański. 
W sumie nie dziwię się temu. Bo dlaczego taki "Wspaniały" program miałby być naprawdę "Wspaniały"?

Czy ktoś używa Charlesa?

Tak, i nie jest to tylko jedna osoba. Program ten jest bardzo popularny wśród użytkowników na Niemieckim serwerze. Mam tutaj screen z tamtejszego TOP z kategorii zarobione sc.


Jak możecie zauważyć wszystkie z tych osób mają lvl nie większy niż 50, co idzie za tym, że tyle sc zarobione przez nich jest po prostu niemożliwe. Na dodatek nie jest tego tylko jedna strona. Całe TOP z tej kategorii jest "zawalone" takimi użytkownikami. Co więcej dopiero na stronie 12 udało mi się odnaleźć użytkowniczkę, która jest na drugim miejscu w TOP jeżeli chodzi o lvl.
Na dodatek wśród tych użytkowników znajdują się też tacy:


Jest to tak zwany "efekt obojniaka". Również jest on możliwy do zrobienia dzięki temu programowi. Takich użytkowników na Niemieckim MSP jest o wiele więcej, jednak dałam wam tu jednego dla przykładu. ;)

Ale czy ten program jest używany tylko w Niemczech?

Otóż nie. Również u nas coraz częściej można zauważyć użytkowników posługujących się Charlesem. Tutaj zamieszczam wam screen z profilem "Polskiego obojniaka":


Jest to profil prowadzony przez dziewczynę. Na swoim blogu pisze, że sposób o tym jak zrobić obojniaka odkryła już dawno, jednak nie chce go wyjawić innym. Jak widzicie w serduszku posiada ona kolejnego obojniaka. Pisze również, że wyjawiła go tylko swojej najlepszej przyjaciółce, która gra właśnie postacią znajdującą się w serduszku.

A co z unikatami?

No właśnie. Wiele osób ściąga ten program głównie dla unikatów bądź ubrań przeciwnej płci.
Udało mi się przeprowadzić wywiad z taką osobą. Najpierw pokażę wam jak wygląda, a potem naszą rozmowę.


Jak widzicie posiada ona ubrania dla chłopaków. Niby mogła je dostać od jakiejś dziewczyny, ale zobaczmy moją rozmowę z nią:



Jak widzicie sama się przyznała, że ściągnęła program. Nawet chętnie podała mi link na YT skąd o tym wie. Nie byłabym tylko taka pewna tego, że nie ściąga on wirusów. No cóż, niech robi co chce. Ja ją ostrzegłam, że mogą jej za to usunąć konto. ;)

Jak odróżnić unikaty z Charlesa?

Znalazłam również ciekawy artbook, który pokazuje jak odróżnić unikaty z charlesa od tych normalnych:


Pisze w nim, że unikaty z Charlesa po powiększeniu w artbooku są rozmazane. Na dodatek "Normalne" unikaty są w szafie na końcu, natomiast te z Charlesa na początku. ;)

Podsumowując:

Według mnie dzięki osobom, które używają tego programu gra stała się bez sensu. Unikaty na których większości użytkowników zależy, stały się "dodatkiem, normalnym ciuchem", bo kżdy może je mieć. Gra jest teraz moim zdaniem niesprawiedliwa i coraz więcej użytkowników będzie odchodzić i coraz więcej kont będą usuwać. Macie przykład Valette i Justine011. To dokładnie o to im poszło. No ale cóż takie osoby byłą, są oraz będą i prosto w oczy będą kłamać, że ubrania, twarze dostały w legalny sposób. Oczywiście nie mam na myśli wszystkich, bo przecież są osoby, które ciężko pracowały na unikaty. Osobiście odradzam wam pobierania tego "Wspomagacza", bo czy sprawi wam satysfakcję to, że jesteście lepsi od innych dzięki jakiemuś programowi? Przecież zawsze bardziej cieszy to, na co sobie sami zapracowaliśmy.

Mam nadzieję, że co niektórzy wzięli sobie ten post do serca.
Miłego dnia!
~Pati ;3


45 komentarzy:

  1. Ja jakoś się tym nie interesuje. Miałam na celu pobrać to, lecz szkoda było mi 50 gier na kompie i ogólnie laptopa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ;o Ja wolę grać uczciwie, takie programy tylko psują MSP ;_____; ~ Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz całkowitą rację. Przez właśnie takie programy, gra staje się nudna. Większość ludzi uważa, że to nie fair gdy inni oszukują. "Przecież zawsze bardziej cieszy to, na co sobie sami zapracowaliśmy." - Uważam dokładnie tak samo :) A tak na marginesie twój blog jest bardzo ciekawy i napewno zostanę tu na dłużej :D ~movielala50

    OdpowiedzUsuń
  4. Bzdura, nie ma na to programów! to same wirusy. To taki trik na tablecie, umiem tak zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie rację.Gdy na coś zapracujemy to bardziej nas to cieszy!Takie programy to totalne dno.ZUOOOOOO!;) ~kasia@mus2

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnie zaciekawił ten post. :) Czekam na kolejne. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czesć!
    No proszę...nie wiedziałam o tej rewelacji, aż do teraz. Osobiście nie popieram tego typu programów, gdyż można więcej stracić niż zyskać.
    Co do wirusów, to mimo wszystko lepiej nie ryzykować i zainstalować sobie dobry program. (antywirusowy oczywiście! ;-p ) Nie bez powodu mówi się: "Przezorny zawsze ubezpieczony" choć uważam, że powinno się zabezpieczyć programem, choćby avastem.
    Ściskam za podsumowanie notki! W sumie i za całokształt ;-)

    Pozdrawiam cieplutko, Sonianet

    OdpowiedzUsuń
  8. Nosz kurde, rozumiem, że Justine dostała bana za Charlesa, i wydaje mi się, że to logiczny krok moderacji.
    Ja jednak dostałam ostatnio bana na 1000 dni (19lv, słabiak, ale moje ulubione konto :3) przez błąd Fame City, bo mi się licznik nie zresetował i przypadkowo wysłałam podwójnie starcoins. Jak żyć, Panie Prezydencie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację takie dodawanie sc ,fame, diax, uni itp. to dno -,- wole z tym grać uczciwie ,ale zastanawiam się czy nie sciągnąć ,bo chciałbym ciuchy przeciwnej płci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoś sie do melanie123456789101112 ona ci prześle bo sama mam ubrania meskie

      Usuń
  11. Ciesze sie że natrafiłam na ten blog, będe częściej na niego wchodzić szukałam informacji o ten program i znalazłam ..Dziękuje ci♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ściągnie Ci wirusy, mój komputer już go wykrył ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiego ty masz antywirusa?
      to nie ma wirusów!

      Usuń
  13. to niema wirusuw bo ja to mam na laptopie

    OdpowiedzUsuń
  14. to niema wirusuw bo ja to mam na laptopie

    OdpowiedzUsuń
  15. Mhm ale ja bardzo bym chciała miec czapkę z napisem e ;_;

    OdpowiedzUsuń
  16. Mhm ale ja bardzo bym chciała miec czapkę z napisem e ;_;

    OdpowiedzUsuń
  17. Wkurza mnie to jak ktoś piszę o tym na swoim blogu nie mając żadnego pojęcia o Charlesie. Po pierwsze NIE MOŻNA NIM ROBIĆ UNIKATÓW już od ponad roku ponieważ moderatorzy to wszystko naprawili (znaczy się większą większość tych trików). Po za tym gdy zrobisz vipa/starcoins/COKOLWIEK tym "charlesem" zniknie to po wyłączeniu charlesa albo wylogowaniu. Także nic za to nie kupisz.. Nie zrobisz klubu vip. A gdy otworzysz skarbonkę to owszem dostaniesz starcoins/fame itp. ale zniknie po zamknięciu i wylogowaniu jak pisałam wyżej. Wiem wszystko o tym programie i teraz działa tylko 10% wszystkich trików. A i do komentarzy wyżej.... ten program nie wirusów, szkoda mi osób które tak twierdzą bo wyczytały to gdzieś albo po prostu nie umieją posługiwać się przeglądarką i wcisnęły jakąś reklamę ;).
    Pozdrawiam cieplutko ~ roksanka474

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i te uni też kiedyś znikały zanim moderatorzy to wszystko naprawili.. Jedynie można było szybko zrobić looka/arta/film bo w szafie ich nie było :) Chyba że ktoś tym drugim sposobem zrobił uni w studiu ale nie ważne..

      Usuń
  18. Piszesz tak bo sama pewnie nie masz możliwości go ściągnąć...

    OdpowiedzUsuń
  19. Piszesz tak bo sama pewnie nie masz możliwości go ściągnąć...

    OdpowiedzUsuń
  20. Dam Ci taką radę jeśli chcesz prowadzić bloga to przynajmniej pisz prawdziwe informacje ok? Wprowadzasz ludzi w błąd ;c Powinnaś zamieszczać tu tekst, który wiesz, że jest prawdziwy, a nie taki wiesz no z d*py wyczytany :( np: z YouTube'a, z Google'a czy innych stron, które nie są do końca prawdziwe. A teraz pozwól, że sprostuje i poprawię twoje błędy, mając nadzieję, że napiszesz następny post POPRAWNIE.
    1) Charles NIE jest wirusem, NIE sprowadza wirusów i NIE ma nic wspólnego z wirusami
    2) Charles działa, lecz nie we wszystkich przypadkach
    3) Charlesem można min. wygenerować: Fame, Sc, Diamonds. Niestety po wylogowaniu wszystko znika i nie da się tym nic kupić tak więc nie widzę sensu żeby to w ogóle generować ;)
    4) Charlesem można sobie zrobić ubrania chłopaka
    ! Zostają one w szafie (trzeba je poszukać są jakoś pośrodku)
    ! Potrzeba do tego konto chłopaka i konto dziewczyny
    ! Więcej szczegółów mogę udzielić (jeśli ktoś oczywiście zechce) ^,^
    (Jeśli mi nie wierzysz, że można mieć te ciuchy Charlesem zobacz u mnie na koncie tophot)
    5) Modzi zablokowali jakieś 90% trików :( tak więc pozostało ich jakieś 10% (dla tych co nie wiedzą xD)
    6) Nie można tworzyć unikatów tym całym Charlesem
    7) Kogo obchodzi to niemieckie MSP? Jesteśmy Polakami i gramy na POLSKIM MSP ;)
    8) Dziękuję za zrozumienie 0.0 i sorry ale wkurza mnie jak nie masz pojęcia o Charlesie i piszesz takie głupoty
    Pozdrawiam was <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Charles Proxy służy tak naprawdę do ukrywania swojego adresu IP i dzięki temu można robić te rzeczy o których napisałaś...

    OdpowiedzUsuń
  23. CZY KTOS TU KUR WIE COS O CHARLESIE? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozdro 6OO. Posiadam Charlesa, i dla mnie gra nie jest bez sensu. Używam go tylko po to, aby przesłać sobie męskie ciuchy. Program nie ma wirusów, jest bezpieczny. Uni sobie nie zrobisz, ponieważ modzi za to banują. Pozdrawiam, Blondi3392. Jak chcecie to możecie zapraszać. Przyjmuję od 15lv :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Pozdro 6OO. Posiadam Charlesa, i dla mnie gra nie jest bez sensu. Używam go tylko po to, aby przesłać sobie męskie ciuchy. Program nie ma wirusów, jest bezpieczny. Uni sobie nie zrobisz, ponieważ modzi za to banują. Pozdrawiam, Blondi3392. Jak chcecie to możecie zapraszać. Przyjmuję od 15lv :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz całkowitą rację :)
    Takie programy tylko psują msp..
    A innych to nie obchodzi że inni użytkownicy bardzo ciężko pracowali np.unikamy,fame,SC diamenty itd.
    Serdecznie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Mała poprawa charles nie ma wirosów i nie ma bana za uni

    OdpowiedzUsuń
  28. masz racje oprócz Charlesa on nie ma wirusów ;) ja go chce pobrać tylko na oczy uni ze starego msp nr. 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. masz racje oprócz Charlesa on nie ma wirusów ;) ja go chce pobrać tylko na oczy uni ze starego msp nr. 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam Charles'a i po pierwsze:
    1)Nie ma on wirusów
    2)Jest on nie wykrywalny dla moderatorów z MSP
    3)Nie da się dodać sobie sc,fame,i dx ponieważ po wylogowaniu znikają
    Ja używam Charles'a w celach testowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. o boże co za zamieszanie

    charles nie ma wirusów a to co gadają o trojanie to bujdy xd

    i charles nie umożliwia dodawanie sc fame diamond i uni a nawet jak ci się to uda to masz bana na zawsze ale dopiero po jakimś czasie ci to wyskakuje :/ żal mi tego bloga i bayu

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli ktoś ma Charlesa to bardzo proszę o pomoc ponieważ na mój komputer nie chce on się zainstalować i chciała bym takie jedne tatuaże na całe ręce lecz są one dla chłopaków.Jeżeli masz Charlesa to zgłoś się do mnie na msp.Mój login:$Emma!
    Mam 17lvl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja sama powiem, dopiero go instaluję,
    że to nie ściąga wirusów!
    Czy ty wiesz co to znaczy 'debugować',
    a hackować? No właśnie.
    Charles służy do naprawiania wtyczek włamując się na nie.


    Nie pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Hey! sprawdzilam tego charlesa , jak piszą niektórzy i zgadzam sie z tb - to jest nieotpoweidzialne , mialam go na chwile - lognelam sie , niby normalnie ale mialam electro z charlesa ... po dniu sie zalofgoewalam i tych "electro" juz nie mialam .... za uni placilam? nie!!! ten program nie ejst wart sciagania i tyle . to prawda , psuje msp i mi popsul tak bay da wey to mój nick ( jak ktos chce) _xD TO: momo poland , ale nie hackuje i przyjmuje od 1o lvl , a więc pa! wpadac na mój kANAL I blog .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    ..
    .
    .
    ..
    .
    ..
    .
    .
    ..
    ...







    ........................coneting user.....






    i can pley~'''
    ok

    OdpowiedzUsuń
  35. Czasy się zmieniły o CHARLES PROXY już nie mówi tak dużo osób :) mam być szczera? Sama go uzywam i ukiaty sie utrzymuja lecz za to mozna dostac bana jezeli skrywać nieuczciwości nie będziesz. Co z tym zrboić? Udawać że grasz uczciwie polecam to kazdemu ; mysle ze mnie zrozumieliscie

    OdpowiedzUsuń