środa, 30 grudnia 2015

Nowy Look ~ Never look back ~ ♥

Hej ;)

W dzisiejszym poście przedstawię wam mój nowy look, który stworzyłam wczoraj.
Oprócz tego mam dylemat: Zmienić wygląd bloga, czy zostawić ten?
Okej, zaczynajmy!

Look:

Nosi on tytuł "Never look back" co w tłumaczeniu na polski oznacza "Nigdy ni patrz za siebie".
Całość wykonana jest w stylu dość dziewczęcym, lecz z "pazurem".
Do zrobienia takiego looka zainspirowała mnie Emi Caffe, która na swoim blogu również zrobiła coś w tym stylu.
Główną częścią ubioru są dziewczęce ogrodniczki. Do nich dobrałam popularne creepersy, co niektórym może wydać się nudne. Przynajmniej mam pewność, że będą dobrze wyglądać :)
Takiego rockowego stylu dodaje kolor włosów, czyli ciemny czerwony.  Można zauważyć, że ten krój włosów jest popularny na MSP, no ale co się dziwić... Wyglądają obłędnie!
Na koniec mojej MS "ubrałam" tatuaże, które dopełniają całość.
A teraz pokażę wam inne wersje kolorystyczne ;)

Wersja 1:






Screen robiłam z pomocniczego konta. Jak widzicie look nie jest drogi, w porównaniu do cen ostatnich ubrań z motywu w którym najdroższa sukienka kosztuje 5000 sc...
Bardziej podoba mi się chyba wersja oryginalna, no ale... Ta nie jest najgorsza.
Zmieniłam to kolor włosów na blond i to chyba on jest problemem.

Druga wersja:


Tutaj włosy są koloru rudego, a dodatki i koszulka przy ogrodniczkach żółte.
Ta wersja podoba mi się już bardziej, chociaż dalej zostaję przy oryginale.

I to w tym poście byłoby na tyle.
Do zobaczenia! ;)
~Pati ;3

7 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! :-) Ostatnio pokochałam te rockowe i dziewczęce look'i. A najbardziej podoba mi się oryginał. *o*

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Emilka według mnie też pięknie :^ Pati masz talent w tworzeniu stylizacji xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja! Najbardziej podoba mi się oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najlepsza stylizacja to ta żółta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi osobiście najbardziej się podoba oryginalna stylizacja, choć nie przepadam za różem. C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak moje poprzedniczki, także najbardziej podoba mi się wersja oryginalna :D ~movielala50

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak moje poprzedniczki, także najbardziej podoba mi się wersja oryginalna :D ~movielala50

    OdpowiedzUsuń