piątek, 21 sierpnia 2015

Powitanie♥

Cześć! :3   ( Nick: lilka kociak) B))
Jestem Weronika i .. no cóż jestem na okresie próbnym :DD.
Więc zacznę coś o sobie pisać XD.
Emm, Weronika| Lateq 14|
Moją pasją jest czytanie *-* (Wiem może dziwne , ale to też pasja ! :C )
Za 50 wyświetleń i 10komentarzy=zdjęcie :D. A i jeszcze jedno C: , będę się podpisywać .//Marlieeee
(Nie pytajcie dlaczego xdd) To tyle :D ! O nie nie nie, jak nie ma wyświetleń i komentarzy to nie ma mojego zdjęcia xdd
//Marlieeee

10 komentarzy:

  1. Widzę, że wiele nas łączy C: XDD Moją "pasją" również są książki. Jestesmy w tym samym wieku i wgl, wgl XD
    ~kochana 1020

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, Miło ,że ktoś ma taką samą pasje C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, ja też uwielbiam czytać! o.O xD ~ Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kocham czytać ^^
    ~maselko120

    OdpowiedzUsuń
  5. Można tak powiedzieć c; ( Na okresie próbnym :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaką masz nazwę na MSP Weronika?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaprosiłam ciebie na MSP ^^ mój nick - Remily

    OdpowiedzUsuń