wtorek, 18 sierpnia 2015

Konkurs na redaktora!

Siemka,

A więc tym razem przychodzę do was s KONKURSEM na redaktora bądź redaktorkę na tym blogu.
Doszłam do wniosku, że smutno jest prowadzić mi bloga samej, a poza tym czasami, gdy nie mam możliwości do napisania notki, drugi redaktor na pewno zapełnił by wam czas swoimi.
Tak więc zgłoszenie w komentarzu ma wyglądać tak:

Nick na Msp:
Gmail:
1. Ile razy w roku szkolnym będą pojawiać się posty i w jakie dni?
2. Masz jakieś doświadczenie co do blogowania?
3. Jakie masz pomysły na tematy notek?
4. Dlaczego chcesz pisać akurat na tym blogu?
5. Napisz coś o sobie :)

Na zgłoszenia czekam do piątku, wtedy też ukażą się wyniki. Jeśli natomiast nie będzie chętnych, termin zgłaszania zostanie przedłużony.
Wszystkim życzę powodzenia!



7 komentarzy:

  1. Nick: maselko120
    Gmail: zuziatatar@gmail.com

    1. Pisałabym 4-5 postów tygodniowo :) Poniedziałek, Środa,Piątek, Sobota i czasem Niedziela
    2. Chyba znasz mojego bloga :) ( http://gimba-z-msp.blogspot.com/ ) Pisałam kiedyś inne, ale zostały usunięte.
    3. Pomysłów mam wiele, ale nie chcę żebyś sobie oczy zmęczyła od tego czytania. (Przegląd serwerów MSP, Hot or Not, Poradniki, Triki)
    4. Chcę pisać akurat tutaj, bo...Twój blog jest extra!
    5. Jestem Zuzia :) Poczęto mnie 17.01.2003r. Miałam urodzić się w Wigilię Bożego Narodzenia :)
    Kocham psy <3 Interesuję się fotografią, grafiką komputerową i pisaniem. Mój ulubiony kolor to zielony.
    Wszyscy pytają się mnie dlaczego masełko ♥
    ~maselko120

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Pisałabym 3-4 Posty w tygodniu . Piątek , Sobota , Niedziela i czasem Środa. :)).
    2.Mam bloga, którego dobrze znasz ^^ I byłam współwłaścicielką innych blogów c: .
    3. Aktualnie mam takie pomysły : Konkursy, Lookie c; , Poradniki, Np.: Jak byś Pastel Goth. :))
    4. Podoba mi się twój blog, od jakiegoś czasu tutaj zaglądam i jak zobaczyłam twój status *-* To postanowiłam się zgłosić. C:
    5. Mam na imię Weronika, Mam zwierzaczka i rodzeństwo. 14 lat :)) . Mówią na mnie Werczik, Wercia, Wera i Nika . C: Ogarniam ortografię itp C: .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gmail :
      werwaw00@wp.pl .
      Nick: lilka kociak *-*
      -----
      Sorry,że tak późno xd Ale zapomniałam xd

      Usuń
  4. Ehh, gdybym to ja miała czas na blogowanie.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Jestem zainteresowana, ale nie wiem, czy mój komputer to ogarnie :D Zawsze można spróbować ;)
    Nick: <3Sweet Kicia<3
    Gmail: gabrielajaczewska@gmail.com
    1. Ogólnie to nie wiem kiedy dopadnie mnie wena, ale spokojnie zawsze mogę mieć coś gotowego. A z dodawaniem.. Zależy jak mi grafik w roku szkolnym pozwoli, ale myślę, że spokojnie weekendy + na przykład.. środa? To jest jeszcze do ustalenia :)
    2. Miałam kiedyś bloga, ale go usunęłam, więc z blogiem jest mocno średnio, ale w szkole przez trzy lata byłam redaktorem naczelnym w naszej szkolnej gazetce. Także tego... Gazetka była dobra. Bardzo dobra. #Skromność :D
    3. Myślę, że Twoje pomysły są świetne. Można jeszcze je jakoś podrasować (jeżeli się w ogóle da xD). Mogłybyśmy zrobić jakieś ankiety, wymyślać różne święta na MSP (Na przykład: Jest 19 sierpnia, piszemy na MSP, że 25 jest Dzień Pomarańczowej Bluzki i żeby wszyscy pisali w statusach. Wtedy byśmy upopularniły i miałybyśmy coraz więcej ,,fanów". Ogarnij, wchodzimy do chatu a tu wszyscy pomarańczowe koszulki... fajnie by było *-*). Albo robić losowania i konkursy. I na przykład za każde 100 wyświetleń, losowy kom prezenty z l.ż ;)
    4. Podoba mi się Twój styl pisania, swobody jak mój :D Myślę, że byśmy się polubiły ;p W blogu dajesz cząstkę siebie i to widać w każdym poście. Chciałabym móc trochę się ,,dołożyć" z moimi pomysłami i sypać moim ,,sarkazmem i ironią" :D
    5. Nazywam się Gabrysia, proszę, mów mi Gabi xD
    Polski, ortografię, interpunkcję i styl ogarniam ;)
    Dużo gadam... Jak kogoś polubię i da się z nim pogadać to mogę gadać cały czas... XD
    ,,Zazwyczaj" mam głupawkę 24/h *-*
    Kocham muzykę. Połtora roku grałam na gitarze, ale jednak wolę śpiewać. śpiewam na chórze w kościele ( :D XDDDD), w chórze szkolnym i chodzę na zajęcia do Szkoły Szkoły Wokalnej i Musicialowej B)
    Mam kotkę, którą moje dwie młodsze siostry ciągle męczą ;-;
    Czasem piszę opowiadanie xD
    ********
    To tyle, jak widzisz, rozpisałam się, ale mówiłam, że lubię gadać! XD
    Czekam na maila. Może się doczekam -B
    Oks, w takim razie... Bye ;*
    Pozdrawiam, Gabi ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie chcę być redaktorką,ale napiszę koma heh :D kasia@mus2

    OdpowiedzUsuń