czwartek, 20 sierpnia 2015

Hot or Not!

Siemka!

A więc witam was już w drugim poście dzisiaj, bo jak zauważyliście mamy tutaj nową redaktorkę.
Mimo to, konkurs na redaktora nadal trwa, więc zgłaszajcie się, bo dobrze jest mieć dużą załogę ;)
Ale w dzisiejszej serii tytułowej ocenimy look użytkowniczki kochana 1020.
Zaczynajmy!

Oto jaki look zgłosiła:


Awww *-* Jaki śliczny!
Włosy - Moje ulubione za diamenty! 10/10
Bluzka - Taka prosta, ładnie tu wygląda 10/10
Spodnie - Z DS, ale tutaj świetnie się prezentują 10/10
Buty - Czarne creepersy. Moje ulubione! Nie pozostaje mi nic innego jak 10/10
Dodatki - Ta kokarda idealnie dopasowała się do stylizacji i włosów 10/10
Twarz - Masz taką delikatną twarz :) 10/10
W sumie zdobyłaś 60/60 punktów! Zdecydowanie HOT! Gratulacje ;3

Nie będę tutaj robić metamorfozy, ponieważ look zdobył maksymalną liczbę punktów, dlatego post wyjdzie krótszy niż zwykle...
Potem pojawi się opis nowego motywu!
Do następnego!
~Pati


6 komentarzy:

  1. Też kiedyś oceniałam ten look! xD Fajny post! A mogłabym się zgłosić do Hot or Not? Jeśli tak, to oceń mój look ''~ Niebieski Kotek ♥ ~''. Nick: Emi Caffe ~ Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny Look :)
    ~maselko120

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww, dziękuję za taką ocenę ^^ :*
    ~kochana 1020

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z opinia :) tez podoba mi sie look :) ~movielala50

    OdpowiedzUsuń